dijous, 26 de novembre de 2015

Contra la terror, contra la manipulacion

Contra la terror, contra la manipulacion


Lo movement Iniciativa per Occitània rend omenatge a las victimas innocentas del grop Estat Islamic que comet d’atrocitats innombrablas: atemptats recents de París e Beirot, guèrra del Pròche Orient e tant d’autres crimes a travèrs del Mond.

Sostenèm la lucha dirècta contra l’Estat Islamic quand es menada per las fòrças de l’òrdre dels regims democratics.

Nos daissam pas manipular per l’estrategia de l’Estat Islamic, que cèrca, aicí en Euròpa, d’installar d'òdi entre los musulmans e la rèsta de la populacion.

Parièr, combatèm l’òdi antimusulman entretengut per los partits europèus d’extrèma drecha e de drecha dura. Son d’aliats objectius de l’estrategia d’òdi de l’Estat Islamic.

Enfin, combatèm l’embrigadament dins lo chauvinisme francés qu’es menat ara per lo govèrn francés en seguida dels atemptats de París. Refusam de nos considerar franceses e d’arborar de drapèls franceses car nòstra cultura occitana es assassinada per la politica centralista de l’estat francés.

Sèm solidaris amb las victimas e sèm dignes. Mas oblidam pas. Nos sometèm pas. Nos daissam pas manipular.


Contre la terreur, contre la manipulation


Le mouvement Iniciativa per Occitània rend hommage aux victimes innocentes du groupe État Islamique qui commet d'innombrables atrocités: attentats récents de Paris et Beyrouth, guerre du Proche Orient et tant d’autres crimes à travers le monde.

Nous soutenons la lutte directe contre l'État Islamique quand elle est menée par les forces de l'ordre des régimes démocratiques.

Nous ne nous laissons pas manipuler par la stratégie de l'État Islamique, qui cherche, ici en Europe, à installer de la haine entre les musulmans et le reste de la population.

De même, nous combattons la haine contre les musulmans entretenue par les partis européens d’extrême droite et de droite dure. Ce sont des alliés objectifs de la stratégie de haine de l'État Islamique.

Enfin, nous combattons l'embrigadement dans le chauvinisme français qui est mené à présent par le gouvernement français à la suite des attentats de Paris. Nous refusons de nous considérer français et d’arborer des drapeaux français car notre culture occitane est assassinée par la politique centraliste de l'État français.

Nous sommes solidaires avec les victimes et nous sommes dignes. Mais nous n'oublions pas. Nous ne nous soumettons pas. Nous ne nous laissons pas manipuler.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada